"PEOPLE KEEP CHANGE" :')

23:07




Assalamualaikum.. ;) Apa perasaan kau orang bila diri dilupakan? Sedih? Gembira? Terkilan? atau....??

Ini perasaan yang aku alami sekarang. Terasa diri ini dilupakan oleh insan2 yang telah dikenali selama berbulan,bertahun.
Kadang terfikir, mungkinkah salah diri aku sendiri yang jarang bertanya khabar? Atau kerana standard dah berbeza?

Bila fikir kembali, message yang aku bagi pun dorang xreply. Mungkin dorang lebih selesa dengan teman2 yang ada sekarang dan aku bukan teman terbaik untuk mereka.

Sedih memang sedih. Tapi xmengapa, aku xpernah salahkan mereka.
Mungkin masa yang merubah hati dan fikiran manusia.

Aku akan sentiasa kenang mereka sebagai insan terbaik yang pernah hadir dalam hidup aku.
Selamat berbahagia kepada semua teman2ku,rakan2ku. Doa aku sentiasa untuk kalian semua.

Terima kasih kerana telah menjadi teman2 aku suatu ketika dulu. Jika awak2 semua masih ingatkan saya, jangan malu untuk hubungi aku di mna2 pon...

Saya hargai jika awak2 semua mengingati saya walau untuk sesaat. :') -BYE-

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images