Happy Birthday To Me :))

04:07

sapa punya bufday ni ?
haha aku la,sapa lgi ...
yaa..pda tarikh (31/12/2011) ini cukup umur aku 20 tahun huhu..
besaq panjag dah..haha..
so,klau bole aku nak la jugak ade org special wish kat aku hehe :P
sapa sapa ? haaa tgk kat bawah ni..

ahahaha !! :D hepy bufday to me..
"uuiii sedapnya perisa Chocholate!!  :D
jadi,tamau cita pnjag pnjag..mgarut jaa sat lgi
putaq putaq,pi mai pi mai...ada satu lgi nk cita..
thanks so much kepada mmber mmber aku semua la yer yang mna knai aku tuh cntoh kat FaceBook,Classmate,Housemate, dan lain lain.. :))
Ramai yang wish kat Facebook (600) , SMS,kol pun ada tau siap nyanyi lg lagu hepy Bufday hehehe :D,btoi ni..bukan cek nk mohong okayy,bukan dpat papun,duk mohong mohong :p


Thank You very muchhh kepada Umi...sbb bg kek nie....very appreciate that...syg umi... <3 <3 cantikk sgt...nak x?? hehehe :P kek nie perisa capuchino,ada byk chocolate chip n rice...sedappp nyam3xxxxx ^___^


THankss A Lot to My Mom yang hadiahkan Jam Tangan nie...very appreciate that.... ^__^ Love You Mom..

keluarga aku tidak terlepas pndang jugak yang wish kt anaknya sndri huhu..thanks mom n dad :) n my siblings
very appreciate that.. :)) pape pon semoga Bufday aq yang ke 20 tahun ni d'murahkan rezeki,berjaya dlm hidup n masa depan yang akan datang...aminn.. :))huhu~
dah laa malaihh nak type panjag panjag,xlarat :p lenguh tgn cheq...haha :D

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images